توسعه اعتماد در سازمانها
1 . هميشه راست بگوييد و راستگويی را در سازمان ترويج دهید
2 . خوبیها را در افراد جستوجو كرده و آنها را تأييد، تشويق و ترويج دهید
3 . هرگز مزيتها و نقاط مثبت را از افراد نگيريد بلكه آنها را تقويت كنيد
4 . كارها را بهطور منصفانه بين افراد تقسيم كنيد
5 . با تمامی كاركنان براساس احترام و وقار رفتار كنيد
6 . با كاركنان براساس اطمينان به آنها گفتوگو كنيد نه براساس شك و ترديد
7 . اگر به كسی گفتيد كه قصد انجام كاری را داريد، حتماً آن كار را انجام دهيد (خودداری از شعارگرايی)
8 . كارهايی را انجام دهيد كه شما را در كمك كردن به كاركنانتان موفق كنند
9 . كاركنان را در موفقيت سازمانتان سهيم كنيد
10 . ارزشهاي سازمان را پشتوانه طرحريزیها و نقشهها قرار دهيد
11 . در دوره تغيير سازمانی، كاركنان مثبت و توانمند راحفظ كنيد
12 . تمامی كاركنان را بهطور واقعی ارزيابی كنيد