چه کنیم تا گوگل سایت ما را دوست داشته باشد؟
دومین همایش بازاریابی اینترنتی ایران طی روز های 13 و 14 بهمن ماه سال جاری به همت شرکت هلدینگ بیزنس گلدن وی (BGW) و شرکت کاسپید (Kaspid)برگزار شد.
شهرت کاسپید در ارائه خدمات تخصصی بازاریابی اینترنتی و شرکت BGWدر حوزه تجارت الکترونیک فعال است.
ماسیمو بورجیو، کریستین هاجسون، گویلرمو ویلاردیگ، سِپیدا انصاری، محسن آقایی و دکتر حمید سپیدنام از سخنرانان این همایش بودند.
مهمترین محورهای ارائه شده بشرح زیر بود:
راهکارهای نوین بازاریابی
تحلیل وب سایت و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال
نقش موتورهای جستجو در بازاریابی اینترنتی
راهکارهای اجرایی بازاریابی اینترنتی
تجزیه تحلیل وب و سیستم های مدیریت محتوا
طراحی و راه اندازی کسب و کارهای مجازی
ارتباطات، تبلیغات و بازاریابی
یادداشت های این همایش را با عنوان چه کنیم تا گوگل سایت ما را دوست داشته باشد؟در ادامه مطلب بخوانید...
