بایدها و نبایدها برای حضور موفق در شبکههای اجتماعی
حضور موفق در شبکههای اجتماعی همیشه آسان نیست. اما نکات ریز و درشت سادهای هست که با رعایت آنها میتوان کاربر موفق و کاربلدی محسوب شد. بعضی از این نکات را که دویچه وله به نقل از مجله "تایم" انتخاب کرده است، مرور میکنیم.
نشریهی معتبر "تایم"، ۶ نشانه را دستهبندی و معرفی کرده است و میگوید اگر دستکم یکی از این نشانهها دربارهی شما صدق میکند، شما هنوز به زیروبم شبکههای اجتماعی وارد نیستید و کاربر واردی به حساب نمیآیید. این نشانه ها را در ادامه مطلب بخوانید.
مطلب مرتبط: پدیده شبکه های اجتماعی مجازی: چالش ها و فرصت ها







